Lär känna mig på 30 dagar

Så, här kommer listan som jag kommer att följa under November (EDIT: Lite närsomhelst :P) :

Dag 01 - Presentera mig själv
Dag 02 – 10 faktapunkter om mig
Dag 03 – Historien bakom mitt bloggnamn
Dag 04 – Varför jag började blogga
Dag 05 – Hur jag gör mitt hår
Dag 06 – Hur jag ser ut en vanlig dag
Dag 07 – Min dag
Dag 08 – Ett foto på en vacker plats jag har varit på
Dag 09 – Vad jag vill göra i framtiden
Dag 10 – Fem bloggar jag följer
Dag 11 – De 10 första låtarna på min spotify-lista
Dag 12 – Det bästa YouTube-klippet
Dag 13 – Min favorit-bok
Dag 14 – Min favorit-film
Dag 15 – 10 favorit-saker
Dag 16 – 5 onödiga men ändå nödvändiga ägodelar
Dag 17 – Mitt rum
Dag 18 – Det godaste jag vet
Dag 19 – En bra och en dålig egenskap med mig
Dag 20 – 5 saker jag är bra på/stolt över
Dag 21 – Vad jag helst gör en helg
Dag 22 – Vad jag gör när jag är ensam hemma
Dag 23 – Det jag är beroende av
Dag 24 – Något jag saknar
Dag 25 – Något jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 26 – Det här gör mig glad
Dag 27 – Mina rädslor
Dag 28 – Det här får mig att gråta
Dag 29 – Min tre finaste bilder
Dag 30 – Varför jag gör den här utmaningen

Ni kanske förstår lite mer vad jag menar nu.
Och förresten, eftersom det kanske finns fler saker jag vill berätta så skriver jag det i ett annat inlägg för att det ska hamna rätt bland kategorierna. Så det kanske blir två inlägg på en dag vissa dagar. T.ex blir det nog två inlägg imorgon. Ett för Dag 01 på denna listan (som kommer hamna under kategorin "Lär känna mig") och ett för cupcakesen jag gjorde idag (som kommer hamna under "Bakning"). Nu tänkter ni "Oooohh, cupcakes, spännande! :DDDD". Jag skulle kunna visa de idag, men jag orkar inte ladda upp bilderna nu, och så har vi gäster :P
0
Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin