Nya böcker

Här är lite av mina julklappar från förra året, böckeeer. Fast de fick jag faktiskt idag, för mina föräldrar hade beställt de, och sen var det nåt som hände så de kom inte vid jul, men de kom iallafall idag. Så nu vet jag vad jag ska läsa den närmsta tiden! Jag skrev ju om The Mortal Instruments för ett tag sen, och eftersom bokhandeln i stan inte har de på engelska så önskade jag mig de i julklapp. Jag fick de fyra första böckerna i serien. Det finns än så länge fem, och den sista kommer ut någon gång i år.

Annars då? Jo, idag var det första skoldagen, för mig iallafall. Hade ganska fria lektioner idag, vilket ju var skönt, och så började jag med slöjd, yay! 

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin