Dag 2 - 10 Faktapunkter om mig

1. Jag är beroende av Wordfeud, och andra knäppa IPhone-spel :P
2. KP (Kamratposten, inte Kalmarposten eller något annat konstigt XP) är den bäsa tidningen som finns.
3. Om jag ska rita någonting tänker jag upp det i huvudet och ser precis hur jag ska göra. Ändå ser det bara ut som en hund-glitch på Sims 3
4. Jag älskar Sims 3
5. Jag använder ibland uttryck som bara KPwebbare fattar
6. Jag älskar att vara med i tävlingar från tidningar, etc. och jag har vunnit två gånger (När jag var liten: Bratz-film, Förra vintern: Alla ToyStory-Filmerna + Eric Saades autograf :P)
7. Jag har för många örhängen
8. Jag känner verkligen inte för att börja skolan igen på Måndag
9. Jag älskar Pottery Barn Teen
10. Jag har tusen ideer på hur jag ska göra om mitt rum, som alla kräver ett par gejer från PB Teen, men det är tydligen skitdyrt att frakta grejerna till Sverige

Där har ni. 10 Faktapunkter om mig.
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin