Dag 09 - Vad jag vill göra i framtiden

Usch, vilket jobbigt inlägg...
Asså... Jag vet inte vad jag vill göra i framtiden. Jag vill göra allt, typ. Jag vill gärna göra nåt kreativt. Fotograf, författare, konditor, etc. Något där jag får skapa. Jag vill inte sitta på ett kontor hela dagarna. Att jobba med barn hade ju också varit mysigt. Eller en blandning av allt kanske? x)
Nejmen, jag har alltid haft en massa intressen som jag älskar och som jag vill fortsätta med i framtiden. Musik har jag alltid älskat. Jag sjunger, spelar tvärflöjt och piano. Jag gillar ju också att baka, skriva, fotografera, virka, sy, osv. Jag har alltid velat göra allting, och har aldrig riktigt kunna bestämma mig för en sak. Jag vet fortfarande inte, men hoppas att jag ska kunna bestämma mig för någonting innan jag behöver välja vilken linje jag vill gå...
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin