Let it go

Nytt år, nya möjligheter. Eller? 
December var en konstig månad. Det började bra, men det var så mycket i skolan, så jag släppte bloggen för att få allt gjort. Sen blev det lov, och jag var så lättad över att bli av med allt skolarbete, så jag tänkte inte alls på bloggen.
Men nu är det 2014, och precis som alla andra så ska jag försöka bli bättre. Nu har jag ju också en massa julgodis och julklappar och grejer att visa, så jag kan nog lätt fylla några blogginlägg.
Även om jag vill blogga mer, så kan det hända ibland att det inte kommer något, och då blir det bara så. Jag är en sån person som hela tiden vill göra allt och få allt bra, och jag vet att jag måste tänka mer på mig själv och ta det lugnt. Jag blir lätt stressad när jag drar på mig för mycket.
Jag har också på senaste tiden kommit på ett riktigt läs-humör, och det är riktigt skönt att bara sätta sig och läsa i en timme, speciellt när jag är stressad. Det hjälper mig att ta det lugnt, även om jag antagligen ligger och gråter i en timme till sen för att alla böcker är så sorgliga, haha. Jag dras till sorgliga böcker, men oftast är det ju för att de är så bra.
Iallafall, det kommer inlägg. Jag ska förbereda mer inlägg och se ifall jag lyckas blogga ordentligt i år, som jag faktiskt gjorde vissa perioder förra året. För jag vill. Men jag vill ju allt.
Hoppas ni alla får ett toppen-bra 2014, för det ska jag ha!
 
Wow, vad dramatisk jag är när det väl gäller.
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin