Dag 1 - Presentera mig själv

Wow, vad duktig jag är på att hålla det här löftet. Men jaja, nu börjar jag iallafall :P

Jao, jag heter Kajsa och är 13 år. Jag bor nere i södra Sverige. Jag har väldigt många olika intressen, bland annat virka, sy, baka, skriva, fotografera, läsa, osv. Ehe, jag är ca 160 cm lång, och har 38 i mina skor. Jag älskar att sitta inne och mysa, och ibland vill jag att det ska regna för att ha en anledning till att sitta inne och spela The Sims 3 istället för att gå ut. Jag hatar min dator '-' och jag tycker det är jätteintressant att släktforska :) Jag gillar att handla kläder, mest H&M, Lindex, KappAhl, och så gillar jag Monki, men jag brukar inte hitta jättemycket kläder där. ewe Jag har igentligen bara varit inne i Monki 2-3 gånger, för det finns ingen Monki här nere där jag bor >:( Jag har alltid 20.000 idéer till vad jag ska virka eller skriva eller sy eller nåt, men jag lyckas sällan avsluta något. Eller jo... Jag avslutar ju mina virk-och syprojekt, men sällan mina skriv-projekt XD Och som ni kanske märker så älskar jag smileysar, men försöker att inte användade för mycket här på bloggen för att inte förvirra er totalt :D Fast just nu känner jag för att använda smileysar. När jag ändå är inne på det ämnet kan jag säga att mina favoritsmileysar är XP XD :D :) '-' 8D  :P och ewe. Jag tycker att smileysar med näsor, t.ex. :-), är jättefula :P Det var nog all den knäppa faktan om mig.

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin