Dag 08 - Ett foto på en vacker plats

Nej, jag är inte alls glömsk...

Vacker plats kan man ju tolka på olika sätt. Jag tänkte välja en fin strand jag var på, eller New York, för NY är ju vackert på sitt egna lilla sätt, men tillslut blev det...

En ö som jag har glömt namnet på! Eller typ, havet utanför... Den här bilden är från när jag var och bowlade med en kompis, och efteråt tog jag den här bilden. Kanske inte själva platsen är den vackraste, jag tycker igentligen bara att bilden blev fin... Och solnedgången var fin...

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin