Dag 4 - Varför jag började blogga

Wow, jag är verkligen skitdålig på det här. Vi säger så här, jag skriver inte varje dag, jag skriver när jag kommer ihåg :P

Varför började jag blogga? Det började när jag var 9, tror jag. Då började jag blogga för att jag tyckte det verkade vara kul. Jag bloggade då på nogg.se/kittylover. Jag var lite sur över mitt namn, för alla trodde att jag menade att jag älskade kattungar, när jag i själva verket menade Kitty-böckerna. Nogg.se är inte en så jättebra bloggportal då man har en färdig design, där man bara kan välja färger själv. Inte alls en snygg header, man kan bara ha en bild per inlägg, osv. Så jag bloggade där ett tag, sen blev jag uttråkad. Jag hade kvar bloggen men skrev aldrig. Ett tag senare började jag virka (sommaren 2010), och ville visa det jag gjorde. Så jag gick tillbaks till bloggen, bytte namn till LovingAmi, har jag för mig. Där gick det väl bra. Men sen när jag ville börja fotografera tänkte jag att jag behövde mer än en bild per inlägg. Så då bytte jag till blogg.se, a.k.a den bästa bloggportalen i världen.

Så. Det var min superintressanta berättelse om varför jag började blogga :P

1
2011-12-14 18:01:11

Tja! Sjulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/Dåligt? Skulle va kul å veta vad andra tycker om den (:



Gillar du inte sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt! Ha en bra onsdag. Kram


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin