Dag 6 - Hur jag ser ut en vanlig dag

Det var ett tag sedan, men nu kommer äntligen dag 6!
 
En vanlig dag kan jag se ut så hääääär. Kanske inte en varm sommardag, men jaja. När jag har långbyxor har jag antingen de på bilden eller ett par i samma modell fast blåa. Och så nån t-shirt. Jag brukar ha lite olika smycken. Väldigt sällan armband, men nu hade jag det. Halsband blir det ibland, men isåfall ett långt. Jag gillar inte korta halsband, det känns bara konstigt.
 

Tröja och byxor är från JC, halsband från Glitter, armband från H&M tror jag och bandet till klockan är från Glitter. Jag fick klockan när jag var yngre med ett band som satt fast. När jag var på Glitter i början av året såg jag att de hade en massa klock-band, så jag köpte ett, ett par dagar senare gick bandet som jag hade på klockan sönder, så nu använder jag de från Glitter, som går att byta ut.
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin