Dag 11 - De 10 första låtarna på min spotify-lista

Jag har ju flera spotify-listor, men nu körde jag på min "Må bra-musik"-lista, för det är den jag lyssnar på mest. Och så för att göra det lite roligare så satte jag den på shuffle och tog de 10 första låtarna som spelades, bara för att ;)
 
~Song 2 You - Victorious Cast
~Introducing Me - Nick Jonas
~Who Says - Selena Gomez & The Scene
~Ready or Not - Bridgit Mendler
~Here's To Never Growing Up - Avril Lavigne
~Want U Back  - Cher Lloyd
~I Thought I Lost You - John Travolta, Miley Cyrus
~Candy - Robbie Williams
~It's A Beautiful Day - Michael Bublé
~Hakuna Matata - Jan Rippe, Peter Ragmar, Johan Halldén, Frank Adahl
 
 
*Host* Inte lite Disney-influerad musik där, inte *Host*
Nejmen, Disney-musik är ju så mysig, så det blir ju lite sånt.
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin