Black & White

Äh, jag börjar bli dålig på de dagliga December-inläggen. Har haft mycket på gång de senaste dagarna, men de kommer snart!

Sneak peek på min klänning som jag ska ha på julafton, fick hem den igår <3

Jaha, det var visst Lucia igår? Hade jag ingen aning om. Jag var inte alls i skolan kvart i sju på morgonen och gick 5 luciatåg på raken. Nejmen, det var faktiskt jättemysigt. Var lite trött bara. Det var med skolan, och eftersom vi började så tidigt så fick vi gå när vi var klara, runt 12, så det var ju skönt. Självklart hade jag några solon också. Varför inte liksom? ;)

Nu sitter jag och lyssnar på julmusik och gör mig iordning, ska snart in till stan och köpa lite julklappar. Och förresten, vad hände med snön?? Det såg ju bra ut ett tag där, men inte höll det i sig...
1
2013-12-22 21:45:30

fint!

Missa förresten inte de tre sista luckorna i min bloggs julkalender som innehåller kravlösa tävlingar med fina priser!


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin