Dag 12 - Det bästa Youtube-klippet

Det här var lite svårt för mig, då jag är en väldigt stor Youtube-nörd och har en väldigt massa klipp jag skulle vilja visa. Det tog ett bra tag att välja en favorit.
När jag skulle bestämma mig tog jag direkt bort alla musik-videor och trailers till filmer, för det räknas inte enligt mig. Jag satt och kollade bland alla mina favorit-markerade videor, och det är ganska många. Sen ska jag också nämna att jag har ju inte alltid samma favorit. Hittar jag en ny video så kanske den är min favorit i ett par veckor, sen hittar jag en annan, osv.
Men just nu tror jag att min favorit-video är Evolution of Music - Pentatonix.
Jag har lyssnat på den här så många gånger så jag kan den helt utantill. I huvudet. Såå bra!
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin