Usch för böcker

Eller ja... Böcker som får mig att gråta i en halvtimme och sen vara helt skakig efteråt.
Dagen efter julafton beställde jag Allegiant, den tredje boken i Divergent-serien som jag har skrivit om ett par gånger tidigare. Jag började läsa så fort jag fick hem den och läste klart den i söndags, tre dagar efter.
Usch, vad bra den är. Tror jag läste klart hela serien på rekordtid, för mig iallafall. Men som sagt, extremt sorglig. Hade svårt att läsa de sista 50 sidorna, delvis för att allting bara sket sig och jag ville inte att någonting av det skulle hända, delvis för jag såg ingenting för jag grät så mycket. Var helt konstig resten av dagen också och började gråta så fort jag såg något som påminde mig om boken. Jag är fortfarande helt skakig och vill inte att det ska vara sant. 
Jag går verkligen in i böcker. Vissa gråter åt filmer, jag gråter åt böcker. Eller okej, jag gråter åt filmer också. Jag gråter åt allt.
Jag kan verkligen rekommendera serien, den är riktigt bra! Och nu är det bara 73 dagar kvar tills första filmen kommer på bio!
(Det är inga spoilers i bilden från boken nedanför)

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin