När man minst anar det...

Förlåt för tomheten här på sistonde. Har inte någon direkt anledning, det bara blev så.

Nej, rubriken syftar inte på mötesplatsen, haha. Jag ska ta det från början.
Igår var jag med i en tävling på The Hunger Games Sweden's Facebook-sida. Idag, när jag stod i omklädningsrummet efter idrotten, kom ett mejl att jag hade vunnit. Jag började skrika och nu tycker min klass att jag är helkonstig, men jaja. Jag vann!! 
Jag har vunnit ett mobilskal (som jag inte kan använda), en härmskrike-brosch med den nya designen från Catching Fire och en biljett till Catching Fire!! GAH! :DD

Där, längst nere på listan står mitt namn! ;)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin