Fribiljett


Då har mina vinster kommit från tävlingen jag vann för ett par veckor sen!!
Skalet kan jag ju inte använda, men jag tycker ändå inte att det var såå fint. Annars kan jag ju kopiera av det och göra till en papperslapp som jag kan ha i mitt genomskinliga skal ;)
Broschen är helt underbart fin och fantastisk och jag älskar den och jag kommer antagligen inte använda den alls förutom på premiären, haha.
Biljetterna är jättebra, för jag kan inte använda de till midnatts-premiären så då får jag en anledning till att se den på bio en gång till.
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin