Provbakning

Har fått en beställning på student-cupcakes, och idag har jag provbakat 3 sorters cupcakes och 3 sorters frosting. Det tog lite tid, men tillslut kunde jag lämna iväg cupcakesen och väntar nu på kundens tankar så jag vet vilka recept jag ska använda. Måste ju planera lite så jag inte bryter ihop när jag ska baka 40 cupcakes. Och dekorera. Till en onsdag. När jag går i skolan. Nejmen det kommer nog gå bra :)
Och så ett litet nörd-tillägg: Har nu läst klart Hunger Games-serien på engelska och vet inte längre vad jag ska göra i sommar. Får väl baka. Eller börja läsa Beautiful Creatures. Eller kanske skriva nåt ordentligt.
Och juste, insåg idag att jag fyller år om 2 veckor (OMG, YEY!), och måste komma på vad jag ska baka. Har blivit jättesugen på att pröva på macarons igen, och funderar på att testa ett recept utan sockerlag. Förhoppningsvis lyckas jag! ;)

Jag vet att bilden är sämst, men jag tänkte inte riktigt på att ta en bra bild eftersom jag ändå inte var så noggrann med dekoreringen, och så var det ju bara provbakning...

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin