Hungerspelen-feeling

De senaste två dagarna har jag legat hemma med halsont, och under tiden fick jag någon extrem Hungerspelen-feeling. Jag bara blev extremt sugen. Så jag har tittat på filmen, sen två timmars extramaterial, läste ungefär halva tredje boken, och spenderade väldigt lång tid på instagram med att hitta nörd-bilder. Jag har också tittat på Catching Fire-trailern löjligt många gånger och letat efter intervjuer eller roliga klipp med skådisarna och behind the scenes-bilder från inspelningen. Det enda jag har hållt på med när jag har legat hemma nu är hungerspelen-relaterat. Jag tror jag börjar bli knäpp...

Iallafall, imorn drar jag på läger över helgen, Story Camp 2013, here I come! Och ja, jag mår bättre. Lyckligtvis. Om jag inte fick gå på lägret hade jag brytit ihop... Jag kommer fixa några tidsinställda inlägg som ursäkt för tomheten här den senaste veckan ;)

 

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin