När man har tråkigt i bilen

 
Sånt här kan hända när man sitter i bilen när det är mörkt ute, har kameran med sig, och man är väldigt uttråkad. Jag var på ett väldigt konstigt humör och kände bara för att göra någonting. Så jag satte kamerans slutartid på Bulb, vilket gör att bilden tas under tiden jag håller nere knappen (Bulb använder jag också när jag tar fyrverkeri-bilder). Sen var det bara att trycka. Ibland hade jag kameran vid sido-rutan, men då gäller det att försöka ha den så stilla som möjligt. Ibland satte jag kameran precis bakom framrutan, då blev ljus-linjerna rakare. Jag hade väldigt tråkigt... Men några coola bilder blev det ändå.
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin