Vad man gör när ens spotify-tid tar slut, och lite julkänsla

Och så tog den slut precis när jag höll på att städa. Det är så tråkigt att städa utan musik...
Får väl ta och skriva lite istället (Ja, ingen musik är en ursäkt till att inte städa :P)
Jag orkar inte riktigt leta upp alla min roliga musik på youtube och lyssna där, det tar sån tid...
 
Annars då? Jo, igår skulle jag köpa vinterskor och jacka, gick på rekordtid :) Skorna hittade jag i första affären jag var i, och jackan var den första jag tittade på. Bilder kommer, snart förhoppningsvis, om jag inte glömmer bort :P
 
Och sen har jag fått hem Sims 3 Övernaturligt (Nörd XD) som jag har hunnit spela typ två gånger. Näe, tror faktiskt jag ska ta och spela lite nu.
 
Andra säsongen av Once Upon a Time har ju börjat, så där har jag kollat på första avsnittet. Ska se om jag hinner kolla på andra idag, och sen kommer tredje ikväll :D
 
Och så har julkänslan börjat ta över. Jag är en sån person som älskar julen, och jag vill liksom ha jul typ NU! Har börjat fundera på julklappar, dock inte börjat göra/köpa något än. Eller jo, har börjat göra en julklapp, fast den gör jag i slöjden i skolan, sååå... Min stora utmaning blir väl att komma ihåg att ta bilder på allting jag gör, och sen komma ihåg att visa dem sen efter jul. Kan ju inte riktigt visa grejerna nu, eftersom de som ska få grejerna kanske ser, och då blir det ju inget kul :P
 
Och detta extremt roliga och kreativa inlägg avslutar jag med en helt random bild på en Thorsten Flinck-valross, bara för att en av mina kompisar är rädd för valrossar och Thorsten Flinck XP
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin