Söta bakverk

Har börjat planera lite, då jag fyller år om en månad (Yey!), och har hittat lite söta saker som jag gärna skulle vilja ha när jag fyller år. :)


Här har vi cupcakes med ganache, smörkräm, en tuggummiboll och lite strössel. Och så de extramt söta papperssugrören, som jag lyckades hitta hos Leila. Bild och recept hittade jag hos Bakerella. Hon har använt genomskinliga silikon-formar, och jag har letat överallt på internet, men inte hittat några, så säg gärna till om ni vet var det finns.


Här har vi supersöta CupcakePops, som jag också hittade hos Bakerella. Eller, igentligen såg jag de när Bakerella var på Martha Stewarts show, och så kollade jag upp de på nätet. Jag har för mig att man kan hitta nån video på Bakerellas hemsida från programmet, så kan man se exakt hur hon gör.


De här tycker jag är så extramt supersöta. Det är CakePops i form av glassar. Typ, IcecreamPops. Den här bilden hittade jag på google, men det är nog inte så svårt att göra ;)


Och macarons! De här hittar man ju typ överallt på internet. Jag gjorde faktiskt mitt första försök förra helgen, bilder kommer i eftermiddag, eller imorgon. :)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin