Jaha...

Just nu har jag ingen inspiration. Inte för att man behöver så mycket inspiration när man bloggar...
Kan väl säga att jag är extremt trött efter körlägret. Dagen efter lägret var mamma hos frisören på morgonen, så hon kunde inte väcka mig, så jag hade det så skönt och sov till 12. Vilket jjag vanligtvis inte gör :P
Idag blev jag väckt halv 9 för vi skulle passa lillkusinen. Då borde jag igentligen inte ha så mycket tid att blogga, men han sover :)
Och på lördag ska vi passa två kusiner till. Så mysigt med alla småbarn man får kela med ;)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin