Gott Nytt År!

Jaha. Då var det 2012 då. Det känns märkligt. Innan idag berättade min kompis vad hon skulle ha på sig på en mangamässa nästa år. Ehe... Det kommer ta ett tag att vänja sig.
Självklart bjuder jag på lite fina bilder på fyrverkerier. I år... Förlåt, förra året, kollade jag runt på internet vilka inställningar man ska ha för att det ska bli så bra som möjligt, och jag lyckades rätt bra. Kommer kanske skriva ett inlägg om hur man ska göra lite senare. Men iallafall, här är de.

















Den översta är den första lyckade bilden jag fick. Nummer 17. Tänk att jag tryckte på knappen 16 gånger innan jag lyckades få en bra bild. Det är inte särskilt lätt att få bra bilder. Och så är det rätt mycket träd runt mitt hus, så det är svårt att hitta fyrverkerier som syns.
0
Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin