Köpenhamn

Tänkte visa lite bilder jag tog i Köpenhamn


Solen bakom moln första kvällen








Lådan min kamera kom i :)











Vid ingången till Lego-affären



Sen fick jag ju lite fina bilder på Zoo också, men de kommer i nästa inlägg, jag vill inte trycka in för många bilder i samma inlägg.
Till något annat roligt som har med fotografering att göra! :D Vecka 42 ska vi göra en redovisning om valfritt ämne i skolan, och jag ska redovisa om fotografering! Jag ska visa lite jämförelsebilder med lång/kort slutartid, hög/låg bländare, och lite annat roligt. Jag ska berätta lite om kamerans delar och visa min fina D3100 :)
(Glöm inte att kommentera, det känns så tomt utan kommentarer)
0
Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin