Amerikanskt godis

 
Som sagt så var jag i Köpenhamn i fredags, en mysig liten dags-resa. När jag gick igenom bilderna från dagen upptäckte jag att jag inte kunde visa de flesta av bilderna. Antingen var de suddiga/ur fokus/dåliga bilder helt enkelt, eller så var de för lika bilderna jag lade upp när jag var i Köpenhamn för 2 år sedan. Och det blir ju inte så kul.
Var bara tvungen att visa godiset jag köpte i en godisaffär som heter Candy Mega Store. De har en väldig massa olika lösgodis-sorter, och en hylla med amerikanska läckerheter. Inte bara godis då, även pannkaks-mixer och flingor. Jag nöjde mig med en påse Skittles och ett paket Nerds. Nerdsen hade jag bara hört om innan, aldrig ätit. Jag visste inte heller vad det var för slags godis, hur de smakar eller någonting. Jga var bara tvungen att köpa de på grund av namnet... Men de var goda! Inte vad jag hade förväntat mig, men goda.
1
2013-08-20 10:10:55

Älskar skittles! ♡

Svar: Visst är det gott? :)
Kajsa


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin