The Mortal Instruments: City of Bones

Igår blev det bio med Rebecka. Jag var bara tvungen att se The Mortal Instruments, så den blev det!
Riktigt bra film! Det hände saker hela tiden, massor av spänning och överraskningar hela tiden! Jag tror jag grät fyra gånger inom den första halvtimmen, men sen är jag ju en sån som gråter för allt. Den obligatoriska kärleks-triangeln var också med, men jag vet redan hur jag vill att det ska sluta. Det hände en massa oväntade saker som man inte alls hade förberett sig på. Rekommenderar den verkligen! Så se den på bio om ni hinner, eller köp den på dvd när den kommer! Ge den massor av stöd, för jag vill verkligen att det ska komma fler filmer (eftersom den är baserad på en bok-serie), och jag läste att det tydligen inte har gått så bra för den, så det är inte säkert att det kommer en tvåa.
Jag blev direkt supersugen på att läsa böckerna. Jag känner för att åka och köpa första boken så att jag kan börja läsa, sen kan jag önska mig resten i julklapp. Jag känner på mig att det här kommer bli en ny favorit-serie som jag kommer tjata om jättemycket så att alla tycker jag är ännu mer dryg, haha.
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin