Stackars mina naglar

När jag kollar igenom gamla blogg-inlägg inser jag hur långa mina naglar var förut...
Jag bet alltid på naglarna när jag var liten, sen för kanske 1 1/2-2 år sedan bestämde jag mig för att sluta, och jag lyckades faktiskt bra. Naglarna växte på som bara den. Jag tror det var på praoen i vintras som jag började bita på naglarna igen för det var så jobbigt med långa naglar när jag jobbade ned naglar, och nu kan jag inte sluta. Jag har försökt en massa gånger, men det går inte. Nu har jag bestämt mig för att försöka sluta igen, så att jag kan få långa fina naglar till jul.
Jag hade en nagel som var läskigt lång ett tag, får väl ha det som mål nu.
 
Mina naglar nu / Mina naglar i julas / Min längsta nagel någonsin
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin