Nalle i jeans

Gah, vad frustrerad jag blir när jag går igenom gamla inlägg och inser att jag har glömt visa lite grejer jag gjorde förra året.
 
Jag har börjat få julkänsla. Jag vet inte varför, men nu har den smygit sig på. Och det var när jag skulle se hur duktig jag var på att blogga förra julen som jag insåg att jag inte har visat en nalle jag sydde i slöjden till en kusin.
Det var meningen att vi skulle ta med oss någonting hemifrån och sedan göra något nytt av det i slöjden. Jag tog med mig ett par gamla jeans och sydde en nalle. 
 
Ja, jag vet att bilderna är... hemska. Jag tog de med mobilen bara för att kunna visa mina kompisar, och nu insåg jag att jag inte hade tagit några bilder med kameran över huvud taget. Får bli lite bättre på det i år...
 
 
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin