Hallådär i ovädret

Passar på att blogga lite snabbt nu när vi har ström. Den kan försvinna när som helst.
Har suttit nere på mitt rum ett tag och läst Boktjuven med levande ljus, mys på hög nivå. Tidigare idag har jag varit på stan med Ida. Köpte lite höstkläder och en bok. Jag var tvungen. Divergent åkte med hem, och även om jag vill läsa den typ nu direkt så vill jag helst läsa klart I Am Number Four först, och iallafall en fjärdedel av Boktjuven. Det är så jobbigt att läsa för många böcker samtidigt. 
Igentligen hade det väl varit bäst att läsa klart Boktjuven först, för den läser jag som en skoluppgift och måste vara klar till v.47. Fast jag vill bli klar med I Am Number Four just för att jag köpte den nyligen och redan har börjar läsa den. Sen har jag igentligen Twilight att läsa också... Lite lagom sent, men jag gör ett byte med Ida, haha. Hon älskar Twilight, jag älskar Hunger Games, så nu har vi gett oss på att läsa den första boken i varandras favorit-serie. Jag hade mycket hellre läst Divergent än alla andra. GAH, så mycket böcker!

Världens finaste mobil-bild, haha
1
2013-10-29 21:12:39

Ovädret sabbade min cykel >_<


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin