Want a sugarcube?

 
Min pumpa i år. Inte världens läskigaste, haha. 
Körde på Hunger Games-tema. Delvis för att jag är jag, delvis för att jag tyckte det skulle vara kul, och delvis för att mockingjay.net hade en tävling där man skulle göra en pumpa med ett Hunger Games-motiv. Klart att jag är med!
Motivet är inspirerat av en bit från andra boken. Finnick Odair erbjuder Katniss sockerbitar. Det är bara själva sockerbiten och bokstäverna som är helt utskurna. Sen för att göra skuggorna på handen så skar jag lite dryt halvvägs igenom längst uppe på fingrarna och sen är det tjockare längre ner på handen. Ja, ni ser ju själva.
Jag är faktiskt nöjd, men tanke på att jag är en sån perfektionist :P
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin