Ny-virkat


Det var ett tag sen jag virkade, men nu minsann! Virkade de här frukterna/grönsakerna/bären till yngsta kusinen som fyllde 1 för ett par dagar sedan. Han verkade gillade de, han gick runt och bet på bananen ;)

12 dagar kvar till Catching Fire och jag börjar bli lite smått galen och kan inte ens hålla en vanlig konversation utan att börja tänka på den...

2
2013-11-07 20:06:00

gud vad söta :)

Svar: Tack :)
Kajsa

2013-11-09 04:14:40

Joina gärna Veckans blogg tävling om du ha lust :)
http://aschmandas.se/blogs/27439816/veckans-blogg-v45-vinnareny-omgaang.htm#WriteComment


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin