Poster och spin-off

Nörd-Kajsa går igång igen.
I måndags kom säsongsavslutningen av Once Upon a Time (sååå bra, men sååå sorgligt och hemskt, och jag bara GAAHH!!!), MEN lyckligtvis kommer det en tredje säsong. Om typ 3 månader... Det har också blivit bekräftat att det ska komma en spin-off på OUaT som heter Once Upon a Time in Wonderland. På trailern verkar den iallafall as-bra, men den kommer inte heller förrän i höst...
Och så har de släppt en ny poster till Catching Fire!! Aaahh, såå cool! "Bara" 27 veckor kvar...

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin