Dag 10 - Fem bloggar jag följer

Made By Mary
Jag svär, jag kände inte till den här bloggen alls innan jag döpte min egen, haha :P Iallafall, det här är en underbar bak- och matblogg, med fantastiska recept och inspirerande bilder. Allt ser sååå gott ut, och bilderna är verkligen underbara! De ser så proffsiga ut! Den här tittar jag in i varje dag och letar efter nya inlägg, eller bara bläddra bland de gamla.
 
Någon nördblogg måste jag ju ha med... Jag älskar den här bloggen! Det är här jag gräver fram sneak peeks och promo's till nya avsnitt när jag inte orkar leta upp de självt. Det går också att hitta intervjuer som har gjorts med skådespelarna, och det älskar jag! När serien har långa uppbehåll, som händer ibland, då kollar jag extra mycket här och nosar bland nyheter medan jag längtar tills nästa avsnitt.
 
En supermysig fotoblogg med kanonbra inlägg som beskriver t.ex. hur man tar självporträtt, mat-bilder, fyrverkeri-bilder, och en liten fotoskola som beskriver olika inställningar på kameror. De inläggen har hjälpt mig jättemycket när jag inte orkar bläddra i manualen och leta upp vad en viss knapp gör på min kamera. Sen är det självklart också superkul att kolla på alla hennes fina bilder!
 
En till fotoblogg, också med superfina och inspirerande bilder! Hon tar ganska mycket självporträtt, och det är så kul att sitta och bläddra bland bilderna och få lite egen inspiration till självporträtt. Hon ger också bra enkla tips ibland, och hon tar såå fina modell-bilder!
 
Jag får ju inte glömma Bakerella, drottningen av cake pops! Det var här jag fick se de söta "klubborna" första gången, och hon gör de ju såå fina! Hon bakar också mycket annat, och jag älskar att titta igenom alla hennes bilder på varenda steg under själva bakningen.
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin