Macarons med salt smörkola

Äntligen har jag lyckats! Kanske inte världens finaste macarons, men de blev liksom bra. Och grymt goda!
Detta receptet var utan sockerlag, vilket gör de lättare att göra, förutom då att de inte blir lika fina. Och så fick mina kakor inte så bra fötter, men de höjde sig iallafall!
Jag fick lite panik när jag gjorde de här, för när jag hade andra plåten kakor i ugnen så gick strömmen. I hela huset. Precis det man vill ska hända! Lyckligtvis var de i princip klara då, så de klarade sig med att stå lite i eftervärmen...
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin