The Hunger Games-skal

Hittade en bild på Instagram på ett jättesnyggt Hunger Games-skal till iPhone med citat från boken/filmen. SÅ jag bestämde mig för att göra ett liknande, fast med egna citat. När jag ändå var igång gjorde jag ett för varje bok, bara för att. Jag fick sitta och trixa lite med storleken på texten så att allt skulle passa och ändå se snyggt ut, men det var faktiskt väldigt roligt.
Världens finaste bakgrund i bilden också, mitt tangentbord :P
Och förresten, citatet längst nere i mitten är det grymmaste citatet i hela trilogin, så det så.
 
 
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin