Pokemon Cake Pops

På tisdag fyller min lillebror år, och när vi firade honom med släkten i helgen fick jag göra cake pops! :) Det fick bli pokemon cake pops då han gillar pokemon. Jag gjorde det lätt för mig denna gången och körde på pokemon-bollar. Jag doppade först hela i vit choklad, när det var torrt doppade jag halva i röd choklad från New York och satte på en vit chocolate chip (finns på Maxi), och de svarta linjerna målade jag med ätbara pennor från New York. Innehållet är vanliga ballerina-cake pops.
Och så bara för att det är bra att veta: Jag gjorde 2 satser cake pops, alltså med 4 paket ballerina, och då var det lagom med 2 1/2 paket vit Marabou att täcka med, alltså ca 460g choklad (eftersom en kaka vit Marabou av någon märklig anledning bara innehåller 185g choklad). Det kan vara bra att veta så man inte köper för mycket choklad ;)

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin