Och så var lovet slut :(

Jag som trodde jag skulle vara duktig och blogga en massa, men det glömde jag helt bort. Och så har jag varit upptagen med olika saker.
I lördags var jag på överaskningsfest, därför kunde jag inte skriva vad det var jag skulle göra. Bilder på cupcakesen kommer imorgon.
I söndags tror jag att jag latade mig, kommer inte riktigt ihåg...
Måndag, tisdag och onsdag var jag ju på workshop, det var skitkul!! Vi fick låna svindyr utrustning och var ute och filmade på stan. Vi var ute nästan 5 timmar i sträck, och det var svinkallt ute! Mina tår var som isklumpar efteråt.
Sen var jag på bio på onsdagen med några kompisar. Vi såg Beautiful Creatures, den var sååå bra!! Min första tanke efter filmen var att jag måste läsa böckerna :P
Torsdagen tog jag bort min tandställning!! Äntligen! Nu har jag bara en skena på nätterna :D Sen var jag hos en kompis hela dagen, vi tittade på Breaking Dawn Part 2. Hon älskar Twilight, och eftersom jag inte hade sett den innan tyckte hon vi skulle se den. Jag var lite småsur på henne för hon hade berättat en massa saker från filmen, men sen visade det sig att det inte alls var så... Fast ändå var det så. Komplicerat att förklara, men jag vill inte avslöja något, ifall det är nån som är ännu segare är jag, och inte har sett den än :P
Fredagen var jag på visning på bio av filmen vi hade gjort på workshopen. Jag kan bara säga att det är riktigt coolt att se sig själv på en bioduk. På kvällen var jag hos mina kusiner och myste lite och åt pizza.
Denna helgen har jag latat mig. Jag tycker jag var så duktig i veckan så jag bestämde mig för att inte göra nånting.
Tyvärr har jag inte lyckats göra nånting på listan i förra inlägget, jag får spara det till nån annan gång ;)

Nä, nu måste jag plugga, woohoo!

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin