Mer cupcakes :)

Här är cupcakesen jag gjorde förra veckan. Jag är ganska nöjd faktiskt, fast jag tror de hade blivit ännu bättre om jag hade haft mer tid, för jag var lite stressad.
 
Suddig bild, men jaja
 
1.Vanilj-cupcake med hallon och vit choklad-frosting (likadan som jag gjorde för ett tag sen)
2.Choklad-cupcake med kakdeg, kakdegs-frosting och choklad
3.Choklad-cupcake med kaffe, mocca-frosting och kokos (Med andra ord en chokladbollscupcake)
4.Vanilj-cupcake med kakdeg, kakdegs-frosting och choklad
5.Vanilj-cupcake med kexbotten och jordgubbar, och cream cheese-frosting (Typ cheesecake-cupcake)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin