Blandade cupcakes

Gjorde cupcakes igår, som en sen födelsedagspresent till en kompis. Alla blev helt olika, med olika smaker hon gillar. Kanon-nöjd blev både jag och hon ;)
Jag har använt mig av ett vanilj cupcake-recept och ett choklad cupcake-recept, sen har jag bara blandat i olika grejer i smeten, och frostingen är i grunden philadelphia-ost och florsocker, blandat med t.ex. smält choklad.
 
1.Choklad/vanilj-cupcake med mjölkchoklad-frosting, pistagenötter och hyvlad vit choklad.
2.Vanilj-cupcake med hallon, vit choklad-frosting och hyvlad vit choklad.
3.Choklad-cupcake med after eight och after eight/mörk choklad-frosting
4.Choklad-cupcake med nutella, nutellafrosting, hyvlad mjölkchoklad och hasselnötter
5.Vanilj/Choklad-cupcake med nougat-bitar och mjölkchoklad-frosting.
 
Haha, det syns inte ordentligt på bilden, men nougat-cupcaken höjde sig jättekonstigt eftersom jag hade lagt i bitar av nougat i smeten XD
 
Jag märkte också nu i efterhand att alla bilder jag hade tagit på de färdiga cupcakesen hade fokus på de längst bak... Men jaja, man ser hyfsat ändå :P
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin