9 December


Something you're reading.

Ska precis börja läsa den här. Insurgent av Veronica Roth, uppföljare till Divergent som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Uppföljare i mitt hjärta <3. Jag har blivit helt galen i första boken, och kommer antagligen läsa klart hela serien ganska snart, och efter det kommer jag vara halvdöd. Har hört att sista boken är jättehemsk. Vill egentligen inte komma dit, men jag vill läsa de ändå. Älskade finaste underbara skit-böcker som man bara gråter åt. Nedräkning till filmen; 102 dagar. Det klarar jag nog...
Nä, nu ska jag börja lääääsaaaaa <3
1
2013-12-27 21:54:14

Dramatisk och vacker bild på boken :) Kramisar Carro


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin