1 December


Your view today.

När jag hittade december-utmaningen var det redan mörkt ute, så jag försökte vara lite konstnärlig i mörkret. På förmiddagen har jag varit i kyrkan och sjungt och spelar flöjt, resten av dagen har jag läst, städat och försökt skriva, så jag hat väl hållt mig ganska mycket på rummet tror jag. Och eftersom det blir mörkt ganska tidigt så har jag haft den här utsikten, ungefär. Vårt hus ligger ganska högt, och från ena sidan ser man ganska mycket av vår lilla by, så så här ser det ut på kvällarna. 
1
2013-12-03 13:12:04

Mysigt :)


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin