Jag har insett en sak...

Det är grymt tråkigt att vara sjuk. Har legat i soffan i fyra dagar nu, och febern har gått upp och ner. Som högst var den uppe i 40,4, sen gick den ända ner till 37, och sen gick den upp i taket igen. Fyra dagar kanske inte låter så jättemycket, men det känns som om det har gått 4 veckor. Har varit på jourcentralen och kollat, och det är bara ett virus. Skit också. Jag ville faktiskt att det skulle vara nån äcklig bakterie så jag kunde få nån äcklig medicin så jag kan gå på konfirmations-lägret i helgen. Nu vet jag ju inte om jag kan det, får se hur febern lägger sig. Hoppas!!
 
Mina dagar i soffan har spenderats med att glo på tv och... Ja, glo på tv. Blir bara yr när jag går så jag orkar inte göra något. Bland annat har jag börjat titta om på alla Once Upon a Time-avsnitt, för att förbereda mig för säsong 2 som börjar nästa söndag i USA. Kommer antagligen förbereda mig en gång till sen ;)
De har ju börjat visa fortsättningen av säsong 1 på 5:an igen, så jag kollar ju självklart på dem på torsdagar, och så har jag nyligen hittat ett nytt program som ska börja på 7:an den 20 September, och nu avbryter jag mig själv lite för jag insåg precis att det är imorgon. Imorgon. Imorgon! Hela. Sverige. Bakar. Imorgon börjar ett Tv-program som heter Hela Sverige Bakar. !!!
 
Det är typ som Mästerkocken, fats man bakar. Bara. Bara bak. Man bakar hela tiden. Och det är klockan 21.00. Vilket är efter Once Upon a Time. Vilket betyder att torsdag-kvällar kommer jag sitta klistrad vid TVn. Jag skiter i om ett till kunga-bröllop visas samtidigt. På torsdagar kommer jag att glo på Once Upon a Time och Hela Frikkin' Sverige Bakar. Punkt. Slut.
 
Herregud vad jag blir nördig ibland...
1
kristin
2012-09-21 22:21:24

Du är ju för rolig!


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin