Solros-cupcakes

De här superfina cupcakesen såg jag på youtube. Användaren yoyomax12 gör världen finaste cupcakes, jag har kollat igenom varenda video. Hon lagar också mat, pysslar och bakar mycket mer än bara cupcakes. Hon är så fantastiskt duktig. Trollstaven, lådan och bläcket jag visade för ett tag sedan i ett inlägg, hittade jag också hos yoyomax. Men, iaf, solrosorna jag gjorde var lite mindre än hennes, jag fick inte plats med några blad eller en nyckelpiga. För er som vill prova på finns videon här, och så vill jag säga att det var faktiskt inte så svårt när man väl kommit igång. Jag är supernöjd med mina! :)







0
Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin