Min önskelista

Har lite torka, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men eftersom jag fyller år om 20 dagar tänkte jag visa min önskelista :) Ja, jag är så nördig så jag skriver önskelistor. Förförra året hade jag med bilder på allting, och i år har jag kategoriserat hela listan, med en top 10 på slutet. Listan e rätt lång så jag tänkte bara visa Top 10.

Top 10 (Förutom pengar och presentkort)

1. Fjärrutlösare till kameran
2. Plattång
3. OnePiece (eller liknande)
4. Wreck this journal (av Keri Smith)
5. Candy melts, pastafärg, randiga sugrör, klubbpinnar
6. Cake Pops (av Bakerella)
7. Dotting tools
8. Nagellack
9. Kamera-objektiv
10. Hungerspelen-böckerna

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin