Kanin

För ett par dagar sedan skrev jag ett inlägg (Dag 5 på min lär känna mig-lista) som jag skulle skickat, men jag behövde rotera två bilder till inlägget. Men det är något konstigt så jag kan inte komma till mappen där bilderna ligger :P Så igentligen skulle det ha kommit ett inlägg tidigare, men jag skriver ett annat så länge tills jag kan rotera bilderna.

I böran av Januari fyllde en av mina kusiner 1 år och jag sydde henne en lite kanin :)



Jag letade i evigheter efter ett fint mönster på internet. Jag hade hittat en mönster för längesedan, men nu hittade jag det inte. Fast jag hittade ett annat istället, som blev lika söt :)
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin