Trollstav och bläck

När min lillebror, som gillar Harry Potter, fyllde 11 år gjorde jag en liten trollstav med låda samt en fjäderpenna och bläck. Jättenöjd med de :) Jag hittade beskrivning på Yoyomax12 youtube-kanal. Hon är helt underbar! Hon gör Harry Potter-pyssel, är en gud på att dekorera cupcakes och lagar mat! Jag rekomenderar starkt att ni kollar in henne.









3
kristib
2012-02-05 20:44:37



Jättefina, du är superduktig!



mormor

kristin
2012-02-05 20:46:44

2012-05-15 15:54:13

Bara en testkommentar :)



Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce sed dolor eros, ut tincidunt justo. Nulla imperdiet aliquam tellus, nec porttitor justo egestas vitae. Proin vehicula interdum nibh, nec dignissim velit adipiscing volutpat. Sed pharetra quam vitae est pretium consequat. Nunc ut ligula id nibh scelerisque porttitor eu quis eros. Mauris eu pellentesque turpis. Mauris lobortis rhoncus ipsum, non tempor tellus tincidunt facilisis


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin