God jul!

Då var det julafton! Jul-inlägget kom lite sent idag, men jag var med i ett julspel imorse, och sen stressade jag med julklappar innan vi skulle iväg till julfirandet!

Jag har hunnit öppnat mina julklappar, det kommer lite bilder någon dag framöver. Sen ska jag också visa mössan jag stickade till min kusin, mobilfodralet jag virkade till min farmor, och nallen jag har sytt till min nyaste kusin ;)

Hoppas ni alla har haft en supermysig jul, det har iallafall jag! Vi har en massa mysiga småbarn och härlig stämning. Fast när tomten kommer blir det minst sagt kaos! Alla barn vill ju öppna sina paket direkt, så de hinner inte med att hämta alla julklappar, och så ligger det papper över hela golvet. Men det gick bra ändå ;)

Imorgon ska vi ha lite gäster, det har vi alltid på juldagen, och jag har gjort (eller håller på att göra :P) red velvet cake balls. Och med cake balls menar jag cake pops utan pinne ;)

Och bara för att jag inte kommer på nåt annat avslutar jag med 5... Jul-frågor, eller vad man ska kalla de :P

Kalle Anka/Karl Bertil Johnson: Kalle Anka!!
Fira hemma/Fira borta: Vi brukar fira borta, men jag hade nog hellre firat hemma, så jag kan få julbaka lite extra ;)
Få paket/Ge paket: Ge, måste jag ju säga :P
Julmat/Fin-mat: Julmat!!
Fira med familjen/Fira med vännerna: Familjen, faktiskt

God Jul!

1
Anonym
2012-12-25 21:34:29

Söt du är!


Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin