Sjuk :(

Har blivit lite sjuk. I förrgår hade jag ont i halsen direkt när jag vaknade, men jag hade planerat att sova över hos en kompis och vi skulle åka o bada innan dess, så jag tog en alvedon och åkte ändå. Men igår mådde jag ännu sämre och hade ont i huvudet och kände mig hängig så jag åkte hem och ett tag senare hade jag feber :(

Nu har jag ont i halsen, ont i huvudet, hängig och liiiite feber. Har spenderat morgonen med att titta på Once Upon a Time, en av världens bästa tv-serier enligt mig. I Sverige visade de för ett tag sen de första 10 avsnitten, tror jag, sen tog de paus, och nu i slutet av Augusti, tror jag, visar de resten av säsong 1 (I reklamen säger de att det är en ny säsong, men bilderna är från säsong 1 och säsong 2 har premiär i USA 30 September, sååå... -.-). Se den!

0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin