Nya typsnitt :)

Förresten, ÄNTLIGEN funkar bilduppladdaren! Är det bara jag, eller var det avstängs rätt länge?
 

Jag fick något ryck och installerade lite typsnitt. Fast bara till Gimp, så jag kan inte använda de i typ Word-dokument. Däremot kan jag använda typsnitten om jag skriver någonting på en bild. När jag nu kommer göra det... Men de var så fina, så... ja. Jag förlorar ju inget på det ;)
 
 
Alla är från dafont.com. Jag älskar Churli_cute! Det finns igentligen inga stora bokstäver i det typsnittet, om man skriver en stor bokstav blir det någon random bild. De jag skrev med är C och I.
 
Nu när bilduppladdaren äntligen funkar har jag lite inlägg på lager som jag skrivit tidigare, behöver bara lägga in bilderna :P
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin