Dag 3 - Historien bakom mitt bloggnamn

Igentligen skulle dag 3 vara Min dag, men jag kan inte skriva ikväll för då ska jag sova över hos min syssling. Så jag har flyttat lite på ordningen (Jag ändrar i listan så att den rätta ordningen syns), för att det ska bli lättare.

Historien bakom mitt bloggnamn... Hmm... Tja, Ami är kort för Amigurumi. Och jag gillar amigurumi (virkade uppstoppade figurer). Så vi säger att jag kallas för Ami. Och allting (det mesta) i den här bloggen är gjort av mig. Så det blev MadeByAmi. Och så låter det finare är MadeByKajsa, eller Gjort av Kajsa, eller något annat knäppt namn. "That's me! <3" lade jag bara till för att bloggnamnet skulle få en liten extra text. Idén fick jag från TV-prgrammet "That's so Raven" (Nej, jag tittar inte på det, jag gjorde det förut). I slutet av intro sången säger hon "Yep, that's me! :DDDDDD". Hehe.
Jätteintressant historia, eller hur? XP
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin