Nödvändigheter

Japp, imorgon ska jag in till stan med två vänner, myys :)
Har lite saker jag behöver köpa, och med brist på bilder som passar till detta inlägget skrev jag nödvändigheterna i en bild. Bara för att. Lila byxor har jag velat ha ett tag nu, men har än så länge inte hittat några som passar, inte för att jag har letat så mycket. Annars hade ett par vanliga jeans från JC inte varit fel. Sen "behöver" jag lite allt möjligt när det gäller kläder, nu när det börjar bli varmt :)
 
 
Ja, jag vet att det står ÖrhängeRhållare, men jag är trött och märkte inte det förrän efter att jag hade sparat bilden, och jag orkar inte ändra det :P
0

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress

Kommentar

Kajsa

Kajsa

Jag som äger den här bloggen heter Kajsa och är 15 år. Jag är en glad och kreativ tjej som skriver om min vardag och mina många intressen.

Kontakt: [email protected]
bloglovin
bloglovin